Cause you're all I want and all I need



Snacka om att jag har noll koll när det gäller kamerainställningar. Förstår inte varför alla mina bilder blir så suddiga, måste få hjälp haha! Iallafall, tänkte visa ett läppstift jag köpte i Shanghai. Lila och jättefint. De andra skrattade åt mig när jag skulle köpa det men vänta bara, kommer bli så snyggt i sommar. Bilden gör inte färgen riktigt rättvis, men ska försöka ta en bättre någon dag. Annars så har jag fått ryggen fixad idag, men vet inte hur mycket det gav då jag jobbade direkt efter. Verkligen inte det bästa men vad ska man göra. Nu ska jag blanda ihop pajdeg och sitta och smaska framför lite tv-program. Vardagslyx!

Kommentarer
Postat av: mIm

hahaha hur ofta äter du pajdeg fanny?!? du sparar alltså points till de?

2011-03-03 @ 09:05:29
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0